Frakt og levering

Veronika Moen AS samarbeider med Posten og andre transportleverandører. Hos oss kan du velge mellom å hente pakken selv på vårt lager, på nærmeste utleveringssted eller få dine varer levert hjem på døren.

Leveringstid

Kjøper har ansvar for at korrekt adresse og mobilnummer er oppgitt ved bestilling. 

  • Lagervarer: Din bestilling pakkes og sendes i løpet av 3 virkedager, såfremt varen er på lager. 
  • Bestillingsvarer: Alle varer som ikke er lagervare eller er midlertidig utsolgt regnes som bestillingsvarer. Oppgitte leveringstider på bestillingsvarer er omtrentlige og vi tar kontakt dersom leveringstiden skulle bli lengre. I måneder som juli og desember har også leverandører og fraktselskaper ferie, så noe lengre leveringstid må påberegnes. Om varen er en bestillingsvare vil den sendes videre så snart den ankommer vårt lager.
  • Kombinasjon av bestillingsvarer og lagervarer: Dersom bestillingen er en blanding av bestillings- og lagervarer, sendes sendingen samlet når bestillingsvarene ankommer lager.

Ved hjemlevering leveres varene på bakkenivå, ikke bærehjelp. Transportøren tar  ikke med seg emballasje i retur. Bærehjelp og evt bortkjøring av emballasje må bestilles separat, ta kontakt på hei@veronikamoen.no for avtale/prisinformasjon. Når varene er klare for levering, tar transportøren kontakt for avtale om levering. Bomturer vil belastes med en avgift på kr. 300. 

Ved henting på utleveringssted: Dersom pakken ikke hentes innen tidsfristen på oppgitt hentested eller postkontor, blir den sendt i retur til oss. Kjøper blir belastet opprinnelig frakt og returkostnad samt en administrativ avgift på kr. 300. Hvis pakken skal sendes på nytt tilkommer frakt.

Levering har funnet sted når du har hentet ut varen på hentested, eller mottatt den fra transportøren.

Vi sender kun til adresser i Norge, og dessverre ikke Svalbard.

Fraktkostnad
Vi benytter Posten som hovedtransportør. Større varer må leveres hjem. 

For priser se handlekurven ved utsjekk i nettbutikken. Pakken sendes da til nærmeste postkontor. For hjemlevering tilkommer det en ekstra fraktkostnad.

Vi oppfordrer til å lese nøye gjennom teksten på produktbeskrivelsen hvor vi opplyser om ekstra frakt dersom dette tilkommer på varen. Vi tar kontakt i etterkant av kjøpet for å opplyse om fraktpris, da prisen avhenger av størrelsen på produktet og hvor i landet du bor.

Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadet under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

  1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
    2. Send en mail til hei@veronikamoen.no med følgende info:
    – Ordrenummer fra 
    – Referansenummer og sendningsnummer fra Bring
    – Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
    3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.